zaterdag 14 april, 8 dagen, 2 personen, Ultra all inclusive

Dan kunnen wij de juiste prijs tonen!

 Verberg prijsinformatie
 Toon prijsinformatie

Ervaringen

Beoordelingen

Er zijn 164 beoordelingen voor Hotel Ramada Resort Lara ontvangen. Deze beoordelingen zijn persoonlijke ervaringen van klanten die met Sunweb op vakantie zijn geweest.

Twee dagen na terugkomst worden klanten automatisch per e-mail uitgenodigd om hun ervaringen met ons te delen. Wij plaatsen alleen reacties die betrekking hebben op de accommodatie.

De gemiddelde waardering van deze accommodatie is:

7,5
Kamer
7,6
Maaltijden
7,0
Vakantie algemeen
7,5
Overige faciliteiten
7,2
Prijs/kwaliteit
7,5
Ligging
7,7
Schoonmaak
8,1
Personeel
7,3
Kindvriendelijkheid
7,3
Zwembad
7,6
  1. Door:
    Jan S
    Periode:
    september 2017
    Gezelschap:
    Anders
    8,2
    Kamer
    8,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Zwembad
    8,0
    Voor de prijs gewoon een goed , gezellig en schoon Hotel. Eind september overal genoeg ruimte en gezellig strand. Eten ruim voldoende en goed, sommige gerechten zelfs heet. Bar op pier gezellig en heel vriendelijke bediening. animatie in de avond aan het strand en bij het hotel dus heerlijk rustig(geen lawaaierige muziek) persoonlijk vond ik dit heerlijk. heel goed naar de zin gehad.
  2. Door:
    anoniem
    Periode:
    augustus 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    6,9
    Kamer
    7,0
    Ligging
    5,0
    Maaltijden
    7,0
    Overige faciliteiten
    6,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    Geschrokken door de negatieve recensie op de site over dit hotel zelfs overwogen om nog om te boeken. Voorop gesteld dat deze recensies inderdaad op waarheid berusten, het was voor onze komst een chaos, was het eind augustus tijdens ons verblijf rustiger.Het hotel i s geen 5 sterren hotel. Dat kan simpelweg ook niet voor zo `n lage prijs. Voor ons was de accommodatie goed. Ondanks dat het hotel zijn best doet het iedereen naar het zin te maken hebben deze gasten meer rechten dan plichten vinden zij zelf. De onbeschoftheid kent geen grenzen.Gelukkig waren wij dagelijks op het strand met veel lege bedjes en konden de drukte en gekte rond het zwembad ontlopen.Het strand ligt helaas niet naast het hotel maar dat weet je van te voren. Goed te lopen en te bereiken met shuttle busjes. De faciliteiten bij het strand zijn prima : Restaurant en beachbar. Aanrader is het a la carte eten in het Ottomaan restaurant aan het strand. Twee keer met veel genoegen gedaan.Minpunten zijn absoluut de drukte in en bij het hotel zelf, het ontbreken van de speelmogelijkheden / speel eiland in zee waar ook Sunweb mee adverteert (gesloten en verwijderd na dodelijk ongeval in het verleden). Onze meiden van 7 en 9 keken juist hier naar uit. Voor ons dus geen Hotel Ramada Resort Lara meer.
  3. Door:
    anoniem
    Periode:
    augustus 2017
    Gezelschap:
    Stel
    9,0
    Kamer
    9,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    9,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    ik heb geen op of aanmerkingen. voor deze prijs was alles perfect.Personeel was aardig.Eten: teveel variatiesStrand: de bus rijdt om de 10 min heen en weer.Service op het strand is ook geweldig: bar op de pier, en restaurant op het strand.Kortom: als je een mooie vakantie voor een leuke prijs wil doorbrengen dan is Ramada een perfecte locatie.
  4. Door:
    Miranda
    Periode:
    augustus 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    5,1
    Kamer
    8,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    4,0
    Overige faciliteiten
    3,0
    Personeel
    6,0
    Prijs/kwaliteit
    4,0
    Vakantie algemeen
    4,0
    Overboekt!!! Lange rijen bij het eten en geen tafel te krijgen! Personeel wel erg vriendelijk. Het is echt geen 5 sterren hotel!voor ons nooit meer ramada
  5. Door:
    anoniem
    Periode:
    augustus 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    1,4
    Kamer
    1,0
    Kindvriendelijkheid
    1,0
    Ligging
    1,0
    Maaltijden
    1,0
    Overige faciliteiten
    1,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    2,0
    Vakantie algemeen
    4,0
    Zwembad
    1,0
    Wij kregen eerst een kamer die wij niet hebben geboekt en zaten met twee kleine kinderen op 15m2. Na veel gepingpong toch onze kamer gekregen. Ondanks dat we de boeking hadden laten zien bleven ze beweren dat we de juiste kamer hadden gekregen. De tweede kamer was een rookhol en vies. Slecht onderhouden en oud. Eten is slecht en koud. Het is dringen in het restaurant en soms 15 min zoeken voordat je een plekje hebt b Kinderzwembad is overvol en handdoekje leggen begint al om 7 uur s`ochtends. Verder geen bedjes meer te krijgen ondanks dat mensen de hele dagen bedjes bezet houden en niet aan het zwembad liggen. Kortom dit 4,5 ster hotel is niet eens 3 sterren waard. Oh ja het hotel is geen echt Ramada hotel, maar een soort van franchise. Ze werken alleen onder de naam van Ramada. Kortom een grote bak ellende!
  6. Door:
    anoniem
    Periode:
    augustus 2017
    Gezelschap:
    Anders
    9,2
    Kamer
    10,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    9,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Zwembad
    9,0
    wij zijn een echtpaar van over de 70hadden een suprieur kamer geboekt die was geweldighet personeel erg vriendelijk niets op aan te merkenhet eten was erg goed alleen lange rijen voor je aan de beurt was met gevolg als je dan een tafel had gevonden was je eten afgekoeltdat is het enige minpuntjevoor de rest was het een top hotel zeker voor herhaling vatbaar
  7. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    6,7
    Kamer
    6,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    6,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    6,0
    Prijs/kwaliteit
    7,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Faciliteiten goed, maar teveel mensen maken er gebruik van. Lara family club maakt gebruik van Ramada resort waardoor het te druk was bij zwembad en buffetten voor eten. Schoonmaak kamers slecht. Ultra all inclusive mag geen sprake van zijn. Maaltijden te eenzijdig, wel prima kwaliteit. Aanbod kinderactiviteiten erg mager. Handdoekje leggen voor 7.00 uur is een must,, anders geen ligbedje. Mag zich geen 4 en half of 5 sterren hotel noemen.
  8. Door:
    Fam Nouwens
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    3,9
    Kamer
    2,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    2,0
    Overige faciliteiten
    4,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    4,0
    Vakantie algemeen
    5,0
    Net terug van de vakantie van 8 dagen met 2 volwassenen en 2 kinderen van bijna 5 en 6 jaar oud. Het hotel viel tegen, het zag er mooier en schoner uit op de foto`s dan in werkelijkheid. Kids onder de 10 mochten niet van de waterglijbaan vanwege een incident dat had plaatsgevonden eerder die week. Na contact met de reisleiding en na het tekenen van een toestemmingsformulier mochten ze naar anderhalve dag alsnog glijden. We hebben 2x meegemaakt dat er drollen in het water dreven. Het restaurant was een grote mierenhoop, duwen, voordringen en lange rijen bij het warm buffet. Hierdoor was het eten koud als je bij je tafeltje kwam. Morgens om half 6 begint handdoekje leggen al bij de bedjes. Water in de douchebak loopt over met als gevolg een vreselijke lucht na het douchen. Al met al hebben wij niet de vakantie gehad waar we op gehoopt hadden helaas. Naar dit hotel gaan wij nooit meer terug.
  9. Door:
    Klaas
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    9,1
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Top hotel alles goed voor elkaar
  10. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Stel
    4,3
    Kamer
    4,0
    Ligging
    5,0
    Maaltijden
    2,0
    Overige faciliteiten
    3,0
    Personeel
    2,0
    Prijs/kwaliteit
    5,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard. Wil je weinig animatie, s`morgens vroeg een wekker moeten zetten om aan het zwembad een bedje te krijgen deze waren om half 7 al allemaal, bezet, zeer weinig variatie wat betreft eten en zeer lange wacht rijen met eten, dan is dit de perfecte vakantie voor jou Ohjaa zorg dat je Turkse les neemt voordat je erheen gaat. Engels kunnen ze namelijk niet. Voor ons nooit meer dit hotel, we vonden het een zeer slecht hotel.
  11. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    8,4
    Kamer
    9,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    9,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    heerlijke vakantie gehad. Vakantie begon niet zo goed, eerst een koffer kwijt en toen we aan kwamen in het hotel kregen we een 2 persoons kamer ipv de familie kamer. Is netjes door Sunweb en Ramada opgelost. Ook de vermiste koffer werd de volgende dag door Sunweb gebracht. Toen begon de vakantie pas echt . We hebben genoten van onze vakantie, heerlijk gegeten, met elke dag weer verschillende menu s. uitstekende service en een ontzettend leuke en vriendelijke schoonmaakster die olifantjes maakte van handdoeken,de gordijnen in kunstige vormen liet hangen, en zelfs nog afscheid kwam nemen toen we in de lobby op ons transfer busje voor de terug reis zaten te wachten. Elke dag opnieuw een gevulde minibar met cola , sinas , 7up , redbul, en water. Niets was teveel gevraagd, extra handdoek extra deken of kussen , geen probleem. Ook top van sunweb dat ze bij de terug reis mee gaan naar de luchthaven en daar blijven tot iedereen is ingecheckt. Al met al TOP!!!
  12. Door:
    Gezin met 2 grote kinderen.
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    6,4
    Kamer
    8,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    5,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    4,0
    Prijs/kwaliteit
    7,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    De door ons geboekte familiekamer was super: badkamer, 2 slaapkamers (totaal 4 personen), een grote woonkamer en een balkon. Veel ruimte dus. Het personeel echter is tegengevallen: op een aantal na waren ze niet echt vriendelijk, spraken nauwelijks Engels of Duits. Nu moeten ze ook wel erg hard werken, maar een vriendelijk goedendag zou best mogen.De hele dag is er volop eten met zeer ruime keus en drinken te verkrijgen. Het eten zou wel warmer mogen zijn. Ondanks dat het in warmhoudbakken zit is het vaak lauw. Een erg luxe service is de strandlaken service: met een pasje krijg je een handdoek om bijvoorbeeld naar het zwembad te gaan. Lever je handdoek in en je krijgt je pasje weer terug waarna je vervolgens bij het strand weer een schone handdoek kunt krijgen. In de omgeving voldoende winkels om `s-avonds langs te slenteren.De hostess van Sunweb komt (op 1 dag na) elke dag in het resort. Via haar 2 leuke excursies geboekt (duiken en raften). Via whatsapp informeert ze je als de bus voor de excursie later komt (mits het ook aan Sunweb is doorgegeven). Goed bereikbaar team dus.
  13. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    2,3
    Kamer
    1,0
    Ligging
    6,0
    Maaltijden
    2,0
    Overige faciliteiten
    2,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    1,0
    Vakantie algemeen
    3,0
    Teleurstellend. Geen aanrader
  14. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    6,0
    Kamer
    6,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    6,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    7,0
    Prijs/kwaliteit
    5,0
    Vakantie algemeen
    4,0
    Voordat ik de reis boekte heb ik de vorige rewies gelezen. Nav die reviews Mn booking gedaan. Centraal stond een vakantie met mijn dochter. De kamer was zeer klein, het geluid van de stroombehuizing was vreselijk. Bij het delphin resort die van dezelfde eigenaar is vind ik het veel beter. Qua alles. Na twee dagen dezelfde gerechten heb je genoeg van het eten. Wat zeker positief te noemen is dat de keuken 24 uur open was. Het schoonmaken van de kamers vaak gebeurde. Vriendelijk personeel maar weinig tot geen Engels en het hotel ligt niet ver van de airport.
  15. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    1,9
    Kamer
    7,0
    Ligging
    1,0
    Maaltijden
    1,0
    Overige faciliteiten
    1,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    1,0
    Vakantie algemeen
    1,0
    Dit hotel voldeed totaal niet aan onze verwachtingen.Vechten om een tafel in het restaurant, vechten om eten.Het hotel ligt midden tussen een aantal hoge appartementencomplexen in, een echt stadshotel. Om het zwembad is nauwelijks ruimte en de muziek staat de hele dag op het hoogste volume.De andere gasten, zeker 80%, zijn afkomstig uit Turkije en Rusland. Geen probleem, maar ik voelde me er als Nederlandse vrouw niet erg op m`n gemak in mijn bikini tussen heel veel vrouwen in burkini.Helaas is het hotel onderzet qua personeel, waardoor er enorme rijen ontstaan aan de bar bij de animatie. Een half uur in de rij voor je drankje is de standaard.Wij konden na 2 dagen gelukkig omboeken naar een hotel in Side, maar kan dit hotel aan niemand aanraden.


Uw reisgezelschap

Vul hier het reisgezelschap in waarmee u op reis zult gaan. Als er kinderen meereizen hebben we daarvan de geboortedatum nodig. Reist u met een grotere groep in meerdere kamers, kies dan in de prijstabel meerdere keren een kamertype. Al uw kamers komen dan samen in één boeking en de hele groep wordt op dezelfde vlucht ingedeeld.

Volwassenen (vanaf 17 jaar)
Kinderen (2 t/m 16 jaar)
Baby's (tot 2 jaar)