7,8

  • Uitgebreid wellnesscenter
  • Mooi, groot buitenbad
  • Adults only

Hotel & Spa Garden Playa Natural is een perfecte plek voor als je op zoek bent naar rust en ontspanning tijdens de vakantie. Het ligt op een rustige, prachtige locatie, aan de Piedras rivier. Het is alleen toegankelijk voor volwassenen, waardoor je extra kunt relaxen.

Na een korte wandeling bereik je het strand. Dit strand is erg afhankelijk is van eb en vloed, dus je kunt hier niet op elk moment van de dag liggen. Ben je een echte strandliefhebber, stap dan op de ferry naar de landtong aan de overkant en je kunt genieten op een schitterend strand! Ook bij het hotel zelf kun je genieten. Wat dacht je van een groot zwembad en een terras met Balinese ligbedden om heerlijk op te luieren? Wil je echt even helemaal tot rust komen, ga dan naar de spa en ontspan in de sauna of bubbel even lekker weg in de jacuzzi. Ben je graag actief en houd je van sport en spel, ook dan is dit het perfecte hotel voor jou. Het animatieteam zorgt voor verschillende activiteiten: van diverse balsporten en danslessen tot yoga en pilates.

Als je overdag trek hebt, dan kun je genieten van echte Spaanse tapas en op zondag wordt regelmatig gezorgd voor een brunch. ’s Avonds staat er een smakelijk buffet voor je klaar, één keer per week aan de hand van een thema. Heerlijk om zo aan te schuiven! Daarna kun je nog genieten van een leuke show of live muziek.

 

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer algemeen voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 30m²
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer algemeen zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer Deluxe privé jacuzzi
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • terras met buitenzitje: parasol
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • privéjacuzzi buiten
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur front zeezijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur premium
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • terras met buitenzitje
  • koffiecupmachine
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, badjas
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur zijzeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
2-persoonskamer superieur zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi
juniorsuite zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 45m²
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, zitbank
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed 200 x 200 cm)
  • badkamer met: bad, douche, jacuzzi, dubbele wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
  • gratis gebruik wi-fi

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 230
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 6)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • televisiehoek
  • bibliotheek
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan max.: 1 huisdier(en) per kamer/appartement (alleen kleine dieren/honden)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: (ter plekke te betalen)
  • huisdieren, excl. voer: op aanvraag circa 15,00 € per eenheid per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar aantal 1, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • biljart (tegen betaling)
  • darts
  • tennisbaan
  • tafeltennis (gratis)
  • jeu de boules/petanque
  • animatie, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): sauna, hamambehandelingen, turks stoombad, jacuzzi, schoonheidsbehandelingen
Zwemfaciliteiten
  • binnenzwembad (oppervlakte: 100 m²)(zoet water, verwarmd, ligstoelen (gratis) )
  • buitenzwembad (oppervlakte: 700 m²)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
All-inclusive
* Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm en met showcooking (drankjes inbegrepen)
* Bar (Hibiscus Coffee Shop & Papaya Bar) - selectie van cava's & alcoholische dranken

* Snacks 16:00 - 18:00
* 30% korting op de vermelde prijzen bij de Papaya Bar
7.8
17 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
7,8
Accommodatie algemeen
8,7
Hygiëne
7,7
Kamer / appartement
8,5
Service / gastvrijheid
7,8
Faciliteiten
6,9
Locatie/ligging
7,5
Prijs/kwaliteit
-
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Andalusie Costa de la Luz

Ontdek Andalusië - Costa de la Luz

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 600 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 2,5 kilometer
Afstand tot luchthaven FAO circa 98 kilometer
Afstand tot bushalte circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 3 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 700 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 700 meter
Handig om te weten
  • Dit hotel is alleen toegankelijk voor volwassenen
  • Let op! Er is geen reisleiding aan de Costa de la Luz. Op de vouchers die je ontvangt, staat het telefoonnummer van onze customer service
Vlucht informatie

Je vliegt naar Faro. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld van Faro word je opgewacht door iemand van onze plaatselijke vertegenwoordiging.

De accommodatie ligt in Spanje, maar je vliegt naar en vanaf Faro in Portugal. Hier is het een uur vroeger dan in Spanje. Houd er rekening mee dat de tijd op het vliegticket de Portugese tijd is. 

REISLEIDING

Let op! Er is geen reisleiding aan de Costa de la Luz. Op de vouchers die je ontvangt, staat het telefoonnummer van onze customer service.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Faro zijn als volgt (de tijden zijn afhankelijk van het aantal stops en het verkeer): Isla Canela - ongeveer 80 minuten, Isla Christina - ongeveer 105 minuten, Islantilla - ongeveer 115 minuten., Punta Umbria - ongeveer 100 - 180 minuten., Cartaya - ongeveer 100 - 180 minuten, El Rompido - ongeveer 100 - 180 minuten

VLUCHTSCHEMA

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijgt u tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-TICKETS

Sunweb verzendt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.