zo 24 sep 2017 -  8 dagen -  met 2 personen -  Ultra all inclusive
Bekijk alle prijzen

Ervaringen

Beoordelingen

Er zijn 155 beoordelingen voor Hotel Ramada Resort Lara ontvangen. Deze beoordelingen zijn persoonlijke ervaringen van klanten die met Sunweb op vakantie zijn geweest.

Twee dagen na terugkomst worden klanten automatisch per e-mail uitgenodigd om hun ervaringen met ons te delen. Wij plaatsen alleen reacties die betrekking hebben op de accommodatie.

De gemiddelde waardering van deze accommodatie is:

7,5
Kamer
7,6
Maaltijden
7,0
Vakantie algemeen
7,5
Overige faciliteiten
7,2
Prijs/kwaliteit
7,5
Ligging
7,7
Schoonmaak
8,1
Personeel
7,2
Kindvriendelijkheid
7,3
Zwembad
7,5
  1. Door:
    anoniem
    Periode:
    augustus 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    1,4
    Kamer
    1,0
    Kindvriendelijkheid
    1,0
    Ligging
    1,0
    Maaltijden
    1,0
    Overige faciliteiten
    1,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    2,0
    Vakantie algemeen
    4,0
    Zwembad
    1,0
    Wij kregen eerst een kamer die wij niet hebben geboekt en zaten met twee kleine kinderen op 15m2. Na veel gepingpong toch onze kamer gekregen. Ondanks dat we de boeking hadden laten zien bleven ze beweren dat we de juiste kamer hadden gekregen. De tweede kamer was een rookhol en vies. Slecht onderhouden en oud. Eten is slecht en koud. Het is dringen in het restaurant en soms 15 min zoeken voordat je een plekje hebt b Kinderzwembad is overvol en handdoekje leggen begint al om 7 uur s`ochtends. Verder geen bedjes meer te krijgen ondanks dat mensen de hele dagen bedjes bezet houden en niet aan het zwembad liggen. Kortom dit 4,5 ster hotel is niet eens 3 sterren waard. Oh ja het hotel is geen echt Ramada hotel, maar een soort van franchise. Ze werken alleen onder de naam van Ramada. Kortom een grote bak ellende!
  2. Door:
    Fam Nouwens
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    3,9
    Kamer
    2,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    2,0
    Overige faciliteiten
    4,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    4,0
    Vakantie algemeen
    5,0
    Net terug van de vakantie van 8 dagen met 2 volwassenen en 2 kinderen van bijna 5 en 6 jaar oud. Het hotel viel tegen, het zag er mooier en schoner uit op de foto`s dan in werkelijkheid. Kids onder de 10 mochten niet van de waterglijbaan vanwege een incident dat had plaatsgevonden eerder die week. Na contact met de reisleiding en na het tekenen van een toestemmingsformulier mochten ze naar anderhalve dag alsnog glijden. We hebben 2x meegemaakt dat er drollen in het water dreven. Het restaurant was een grote mierenhoop, duwen, voordringen en lange rijen bij het warm buffet. Hierdoor was het eten koud als je bij je tafeltje kwam. Morgens om half 6 begint handdoekje leggen al bij de bedjes. Water in de douchebak loopt over met als gevolg een vreselijke lucht na het douchen. Al met al hebben wij niet de vakantie gehad waar we op gehoopt hadden helaas. Naar dit hotel gaan wij nooit meer terug.
  3. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Stel
    4,3
    Kamer
    4,0
    Ligging
    5,0
    Maaltijden
    2,0
    Overige faciliteiten
    3,0
    Personeel
    2,0
    Prijs/kwaliteit
    5,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Dit hotel is zeker geen 5 sterren waard. Wil je weinig animatie, s`morgens vroeg een wekker moeten zetten om aan het zwembad een bedje te krijgen deze waren om half 7 al allemaal, bezet, zeer weinig variatie wat betreft eten en zeer lange wacht rijen met eten, dan is dit de perfecte vakantie voor jou Ohjaa zorg dat je Turkse les neemt voordat je erheen gaat. Engels kunnen ze namelijk niet. Voor ons nooit meer dit hotel, we vonden het een zeer slecht hotel.
  4. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    8,4
    Kamer
    9,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    9,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    heerlijke vakantie gehad. Vakantie begon niet zo goed, eerst een koffer kwijt en toen we aan kwamen in het hotel kregen we een 2 persoons kamer ipv de familie kamer. Is netjes door Sunweb en Ramada opgelost. Ook de vermiste koffer werd de volgende dag door Sunweb gebracht. Toen begon de vakantie pas echt . We hebben genoten van onze vakantie, heerlijk gegeten, met elke dag weer verschillende menu s. uitstekende service en een ontzettend leuke en vriendelijke schoonmaakster die olifantjes maakte van handdoeken,de gordijnen in kunstige vormen liet hangen, en zelfs nog afscheid kwam nemen toen we in de lobby op ons transfer busje voor de terug reis zaten te wachten. Elke dag opnieuw een gevulde minibar met cola , sinas , 7up , redbul, en water. Niets was teveel gevraagd, extra handdoek extra deken of kussen , geen probleem. Ook top van sunweb dat ze bij de terug reis mee gaan naar de luchthaven en daar blijven tot iedereen is ingecheckt. Al met al TOP!!!
  5. Door:
    Gezin met 2 grote kinderen.
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    6,4
    Kamer
    8,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    5,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    4,0
    Prijs/kwaliteit
    7,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    De door ons geboekte familiekamer was super: badkamer, 2 slaapkamers (totaal 4 personen), een grote woonkamer en een balkon. Veel ruimte dus. Het personeel echter is tegengevallen: op een aantal na waren ze niet echt vriendelijk, spraken nauwelijks Engels of Duits. Nu moeten ze ook wel erg hard werken, maar een vriendelijk goedendag zou best mogen.De hele dag is er volop eten met zeer ruime keus en drinken te verkrijgen. Het eten zou wel warmer mogen zijn. Ondanks dat het in warmhoudbakken zit is het vaak lauw. Een erg luxe service is de strandlaken service: met een pasje krijg je een handdoek om bijvoorbeeld naar het zwembad te gaan. Lever je handdoek in en je krijgt je pasje weer terug waarna je vervolgens bij het strand weer een schone handdoek kunt krijgen. In de omgeving voldoende winkels om `s-avonds langs te slenteren.De hostess van Sunweb komt (op 1 dag na) elke dag in het resort. Via haar 2 leuke excursies geboekt (duiken en raften). Via whatsapp informeert ze je als de bus voor de excursie later komt (mits het ook aan Sunweb is doorgegeven). Goed bereikbaar team dus.
  6. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    2,3
    Kamer
    1,0
    Ligging
    6,0
    Maaltijden
    2,0
    Overige faciliteiten
    2,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    1,0
    Vakantie algemeen
    3,0
    Teleurstellend. Geen aanrader
  7. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    1,9
    Kamer
    7,0
    Ligging
    1,0
    Maaltijden
    1,0
    Overige faciliteiten
    1,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    1,0
    Vakantie algemeen
    1,0
    Dit hotel voldeed totaal niet aan onze verwachtingen.Vechten om een tafel in het restaurant, vechten om eten.Het hotel ligt midden tussen een aantal hoge appartementencomplexen in, een echt stadshotel. Om het zwembad is nauwelijks ruimte en de muziek staat de hele dag op het hoogste volume.De andere gasten, zeker 80%, zijn afkomstig uit Turkije en Rusland. Geen probleem, maar ik voelde me er als Nederlandse vrouw niet erg op m`n gemak in mijn bikini tussen heel veel vrouwen in burkini.Helaas is het hotel onderzet qua personeel, waardoor er enorme rijen ontstaan aan de bar bij de animatie. Een half uur in de rij voor je drankje is de standaard.Wij konden na 2 dagen gelukkig omboeken naar een hotel in Side, maar kan dit hotel aan niemand aanraden.
  8. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    5,2
    Kamer
    6,0
    Kindvriendelijkheid
    5,0
    Ligging
    6,0
    Maaltijden
    5,0
    Overige faciliteiten
    6,0
    Personeel
    4,0
    Prijs/kwaliteit
    5,0
    Vakantie algemeen
    5,0
    Zwembad
    5,0
    Absoluut geen 4 en halve ster waardig. Problemen met de glijbanen ivm eerder incident met peuter. Gevolg was dat onze kinderen 2 dagen niet mochten glijden en er een formulier ingevuld moest worden waarnemend daarna nog naar vroeg. Schoonmaak kamers ronduit slecht. Gebruikte handdoeken werden gewoon opgevouwen en weer terug gelegd. Vieze haren van andere mensen op balkon en volle asbak laten ze staan. Ultra all inclusive is een lachertje. Lange wachtrijen bij de buffetten en personeel spreekt slecht Engels.Grootsteirriratiepunt is de drukte. Teveel mensen op te kleine ruimtes. Sunweb moet zich gaan beraden of dit in het aanbod moet blijven. Voor ons nooit weer.
  9. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Gezin met jonge kinderen
    8,9
    Kamer
    9,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    9,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Wij hebben echt een hele leuke vakantie gehad in Ramada Resort Lara. Mooi en zeer net hotel. Super schoon, zowel de kamers als de algemene ruimtes en buiten. Vriendelijk en behulpzaam personeel alleen kunnen er weinig Engels. Ze kunnen wel goed Duits, ze zijn ook meer gericht op Duitsers, Engelsen en Russen. Goeie ligging. Leuke winkeltjes en strand 5 minuutjes lopen. Een resort waar wij zeker nog eens heen zullen gaan!
  10. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    8,5
    Kamer
    10,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    7,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Zwembad
    9,0
    Goed hotel. Zeer vriendelijk personeel en erg schoon.
  11. Door:
    anoniem
    Periode:
    april 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    9,6
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    10,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    We zijn hier een weekje geweest met onze 2 kinderen en die hebben zich kostelijk vermaakt. Toen wij aankwamen was het water van het buiten zwembad nog zeer koud, maar gelukkig was er ook een binnenzwembad waarvan het water 31 graden was. Hier werden ook door animatie waterpolo wedstrijden gehouden. De glijbanen zijn beperkt open (10:00-12:00 en van 14:00-16:00) maar zijn wel erg leuk. Het eten is zeer goed verzorgd, veel variatie en heel veel toetjes. Naast veel vlees zijn er ook veel salades. Het eten wordt continue aangevuld. Wij hadden een familiekamer geboekt en die is zeer ruim, 2 aparte slaapkamers, grote badkamer en nog een hele grote woonkamer. Alles zag er netjes uit en was zeer schoon. De minibar wordt dagelijks aangevuld en hoort bij het Ultra Inclusive, wat soms bij andere all inclusive hotels wel anders is. De kamers werden dagelijks schoon gemaakt en onze schoonmaakster maakte leuke dieren van onze handdoeken. De ene dag hadden we een olifant, de andere dag 2 swanen in een mandje (ook van handdoeken gemaakt) met echte bloemetjes erbij. Wellicht deed ze dit voor de fooi, maar die hebben we dan ook wel gegeven. Het strand is dichtbij, hooguit 5 minuten lopen. Je kan ook met het gratis busje wat continue heen en weer rijdt. Op het strand kun je je pasjes inruilen voor handdoeken, zodat je die niet vanaf het hotel hoeft mee te nemen. Bij inlevering krijg je weer pasjes terug, zodat je de volgende dag weer nieuwe handdoeken kan ophalen. Ditzelfde principe is ook in het hotel, waardoor je je natte handdoeken niet op de kamer hoeft te drogen, maar gewoon kan inleveren. Het enige wat ik zelf niet zo fijn vond, was dat je door de rokersruimte heen moest om naar buiten te gaan en in de rokersruimte bevond zich ook het gedeelte waar je overdag toetjes, koekjes en ijs kon halen. Dit hadden ze beter anders kunnen oplossen. De transfer van het vliegveld naar het hotel is lekker kort (25 minuten). Kortom een keurig hotel en goed eten.
  12. Door:
    anoniem
    Periode:
    april 2017
    Gezelschap:
    Vrienden
    9,5
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    10,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Zwembad
    10,0
    Heerlijk hotel, luxe, zeer schone kamers, prima gevarieerd eten, vriendelijk personeel, goede service. Genoeg ligbedden aan het strand en bij het zwembad. Enige minpuntje is de snoeiharde muziek bij het zwembad, op verzoek wordt deze wel zachter gezet, maar na verloop van tijd gaat het volume weer omhoog. Dit hotel is een aanrader!
  13. Door:
    Anja
    Periode:
    oktober 2016
    Gezelschap:
    Stel
    7,0
    Kamer
    8,0
    Ligging
    8,0
    Maaltijden
    3,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    7,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Alles super geweest, maar het eten was echt veel slechter als vorig jaar.
  14. Door:
    Gerard en Lineke
    Periode:
    oktober 2016
    Gezelschap:
    Stel
    6,4
    Kamer
    5,0
    Ligging
    8,0
    Maaltijden
    3,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    7,0
    Prijs/kwaliteit
    7,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    Hallo Het eten was veel het zelfde en weinig variatie,de kamer werd niet goed schoongemaak er lagen haren op de vloer toen we de hotel kamer kregen en die lagen er nog toen we drie weken later weer naar huis gingen. M.v.g. Gerard van Veenendaal
  15. Door:
    Hetty Bastiaansen
    Periode:
    oktober 2016
    Gezelschap:
    Vrienden
    7,7
    Kamer
    9,0
    Ligging
    6,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    enkel zelfverzonnen cocktails, geen pina colada, mojito oid. Eten zeer uitgebreid. zwembad klein tov hoeveelheid gasten, aan het strand dan weer lekker rustig! jammer dat de pannenkoekenmevrouw er al niet meer was na 1 oktober, zo ook de a la carte op het strand, veel dingen waren er niet meer als je ze wilde bestellen. In vergelijking met hotels aan de overkant van de straat, direct aan zee toch net iets mindere kwaliteit!!


Uw reisgezelschap

Vul hier het reisgezelschap in waarmee u op reis zult gaan. Als er kinderen meereizen hebben we daarvan de geboortedatum nodig. Reist u met een grotere groep in meerdere kamers, kies dan in de prijstabel meerdere keren een kamertype. Al uw kamers komen dan samen in één boeking en de hele groep wordt op dezelfde vlucht ingedeeld.

Volwassenen (vanaf 17 jaar)
Kinderen (2 t/m 16 jaar)
Baby's (tot 2 jaar)