Hotel Bitez Garden Life

4 sterren
vanaf €299 /turkije/egeische_kust/bodrum-bitez/hotel_bitez_garden_life.htm?view=prices&transporttype=VL&month=201410&day=7&vaclength=5#dur-5

Deze vanaf prijs geldt op

• 7 oktober - 5 dagen
  • Sfeervol
  • Laagbouw

Vakantie ervaring

Op deze pagina vindt u de ervaringen van andere reizigers.

• Bericht van:

26 Jun 2014

net terug van vakantie van hotel Bitez Garden Life een prima hotel uitgebreid eten volop keus voor iedereen . alles op loopafstand te doen strand,boulevard, aansluiting met de dolmus wat super goed te doen is en goedkoop om bijvoorbeeld naar Bodrum te komen . de kamer zij schoon netjes goede douche en prima bedden vriendelijk en netjes personeel ,animatie is weinig maar persoonlijk vonden wy dat niet erg in begin was rustig op het park maar de laatste 2 dagen erg druk met het gevolg dat het dringen en duwen was in he restaurant daar door gingen wij uurtje later als het rustiger was in het algemeen goed prima hotel . Alleen heel jammer was Sunweb zelf wat voor ons roet in het eten gooide wij zijn mensen die graag excursie`s doen en helaas van de 3 die wij geboekt haden bij Sunweb daar gingen er 2 niet door we hebben wel ons geld terug gekregen, maar we kregen de afzegging de avond ervoor pas heel laat t via sms dat te horen zodat we niet zelf iets konden regelen , heel jammer van,, HARRIE,, dus dat zijn we niet van Sunweb gewent maar ja het is niet anders en we hebben over algemeen in Hotel Bitez Garden Life een super vakantie gehad . zeker een aanrader alleen Sunweb regel beter je excursie`s daar want niet iedereen is een strandliefhebber en willen ook wat van het land zelf zien .

• Bericht van:

5 Mei 2014

We zijn net thuis, na een heerlijke week in Bitez Garden. Ontzettend genoten van de gastvrijheid en het vriendelijke personeel. Een uitstekende service, we werden op onze wenken bediend. Eten en drinken prima, er was altijd ruim voldoende keus voor onze persoonlijke smaak. Het park ligt rustig, op loopafstand van het strand en de Dolmus stopt op de hoek. Prima openbaar vervoer naar Bodrum, met z'n levendige boulevard en gezellige winkeltjes. Lekker genoten van een hamam. Verder hebben we een citytoer gedaan, zodat we een indruk kregen van Borum. Indien mogelijk komen we absoluut nog een keer terug. Naast de rust welke we zoeken, zijn er nog veel mooie excusies om te doen.

• Bericht van: Elizabeth

28 Jun 2013

We hebben een heerlijke week doorgebracht in Bitez Garden Life. Eten prima, aardig personeel, hoewel bijna niemand meer spreekt dan alleen Turks, Prachtige tuin met rustige hoekjes, geweldig goed verzorgd. Mooie zwembaden. Schoon! De kamers zijn basic, maar schoon en ach, daar slaap je alleen maar. Een paar minpuntjes: de rioollucht bij aankomst in de kamer, daar wist men geen raad mee. Mijn partner heeft toen provisorisch het sanitair gerepareerd en toen was het over.Wat we ook jammer vonden is dat er voor mensen die laat aankomen of 's morgens voor half 8 vertrekken helemaal niets te eten is. Zou toch leuk zijn, zeker bij aankomst na een hele dag reizen: een broodje met wat salade of zo. Tenslotte een verzoek aan andere gasten; leg alsjeblieft niet overal handdoeken op de ligbedden neer die je niet gebruikt. Er is genoeg plaats voor iedereen, tenminste als iedereen die naar het strand of naar de stad gaat of anderszins langer weg is dan 20 minuten,, plaats maakt voor een ander.Het is echt belachelijk om je handdoek om 7 uur 's morgens op een ligbed neer te leggen en die 's middags om 5 uur weer op te halen, zonder er gebruik van te maken. Dit alles neemt niet weg dat we een geweldige week hadden in Bitez!

• Bericht van: Gerard en Margiana

4 Sep 2012

Van 15 t/m 29 augustus in dit hotel geweest en het is ons prima bevallen. Zeker prijs en kwaliteit waardig. Eten gehele dag door was ook prima. Leuk hotel in groene omgeving waar je goed tot rust kunt komen als je dat wil,genoeg plekken om je lekker terug te trekkken. Al met al voor herhaling vatbaar.

• Bericht van: Venema

12 Aug 2012

Voor het eerst naar Turkije. Een goed verzorgd hotel. Wel moet er nog een deel van de kamers worden gerenoveerd. Personeel heel vriendelijk, genoeg keuze in het eten. Drinken uit de automaat is niet echt lekker. Bij de bar is het drinken goed. Animatie is slecht!! Het strand dichtbij en gratis strandbedjes!! Het strand is kiezel maar met waterschoenen is het geen probleem. Niet duur om langs het strand te eten of een ijsje te eten. Er zijn 3 pin automaten langs het strand alllemaal bij de moskee.

• Bericht van: Wilma

5 Aug 2012

het was een geweldige vakantie,heel erg verzorgd en schoon wij zijn vaak in 5 sterren hotels geweest maar dit is een toppertje.

• Bericht van: Margreet bekker goesinne

31 Jul 2012

Heel leuk appartement,alleen staat er inde beschrijving dat er een busje naar het privestrand rijdt,dat is niet zo.Als je aankomt zeggen ze dat je bij VONA aan het strand mag zitten, maar daar geld niet de allinclu,daar moet je zelf betalen wat je gebruik,je kan terug lopen voor de lunch is heel dicht bij,app,goed schoon,alleen klokslag 23.00 gaan de lichten uit en is alles dicht.

• Bericht van: Leny

18 Jul 2012

Heb het heel goed gehad,hoewel er wel een paar punten waren maar die heb je overal! Huisje/kamer was okej maar alleen de douchebak waren ze vergeten om af te kitten zodat ik na het douche nog een voetenbad kon nemen :-) Het personeel was goed op elkaar afgestemd met het afruimen/tafels dekken/schone spullen aan te vullen. Vond het wel jammer dat er alleen stokbrood was en geen brood maar wel aparte broodtjes.Voldoende keus met de lunch en dinner,Zwembaden 4 zelfs waren top! je hoefde niet lang te lopen om er te komen.En heel schoon! Drinken bij de bar werd in snel tempo verzorgd met gegoogel van de flessen door de barkeeper gaaf om te zien.Ik kan niet zeggen dat het personeel onbeschoft was hoewel er weleens aanleiding voor was door bepaalde mensen uit een bepaald land, ze bleven glimlachen.Consumtie,s uit glazen behalve bij het zwembad.Strand is op loop afstand van een paar minuutjes.De tuinen zijn heel goed verzorgd,kleurrijk! ze zorgen zelfs goed voor de katten/kittens die daar zijn.De Hamman?geen gebruik van gemaakt maar het is niet gratis hoor! terwijl het wel op de site staat. Maar al met al het was een geslaagde vakantie in Bitez Garden life.

• Bericht van: Groenemeijer

11 Jun 2012

Prima hotel met 4 zwembaden. Goede keuken met redelijke variatie van het eten en heel vriendelijk personeel. De drie kamers van onze fam. waren aan de krappe kant. Het strand viel tegen. Allemaal stenen in het water en een heel smalle strook van "zand" Maar wel gezellig om langs te wandelen.

• Bericht van: Marius en Tini

4 Mrt 2012

Vorig jaar 2 maal in Hotel Bitez Garden Life geweest. Het is ons zo goed bevallen dat wij er binnenkort weer heen gaan. Het complex ziet er verzorgd uit, personeel is vriendelijk, schoonmaak is goed, eten prima. Lekker dicht bij het strand. Wij hebben vernomen dat er een grote verandering heeft plaats gevonden o.a. een 4e zwembad. Wij zijn benieuwd en hebben heel veel zin om weer terug te gaan!

Aanbiedingen

Di 7 Okt
5 dgn v.a. €299
Bekijk alle aanbiedingen

Weer morgen

Om Sunweb.nl goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als u onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met het plaatsen van cookies. Wijzig cookie instellingen