8,0

  • Prachtig uitzicht over de kust
  • Geweldige tapascultuur
  • Kinderzwembad met glijbanen

Hotel Playadulce ligt vlak bij het strand: je hoeft alleen maar de weg over te steken en je staat al op de boulevard. In de buurt vind je een aantal goede restaurants, maar met name in de haven 2 km verderop is er veel te beleven.

Voor een frisse duik heeft Hotel Playadulce een zwembad met waterval en jacuzzi en de waterpret voor kinderen begint in het kinderzwembad met waterglijbanen. Om de smaakpapillen te prikkelen kun je terecht in het Andalucía buffetrestaurant.

Houd je van activiteiten, dan zit je hier goed, want er is een spetterend animatieprogramma. Voor de allerkleinsten begint het feest al direct in de ochtend want dan kunnen zij ontbijten met mascotte Delfi. Later op de dag worden er voor hen leuke spellen en thema-feestjes georganiseerd bij de miniclub. Ook als je al wat ouder bent zijn er verrassende activiteiten: van familiespellen en karaoke tot 80’s disco shows en Caribische avonden. Thema's worden niet alleen uitgewerkt op feestjes, er is zelfs een aantal kamers helemaal omgetoverd tot het Wilde Westen. De foto's in deze kamers zijn van films die (deels) in de regio zijn opgenomen. Perfect voor de cowboys en girls onder ons.

Kamertypes

2-persoonskamer 1-ouder kamer
geschikt voor 1 tot 2 personen max. 1 volwassene en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, föhn
2-persoonskamer algemeen type B
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 24m²
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad en douche, föhn
2-persoonskamer algemeen type M (EXTRA RATE/Revenue Room)
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen, tafel
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad en douche, föhn
2-persoonskamer superieur algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche, föhn
2-persoonskamer superieur front zeezijde
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • 2 x frans bed, ± 1.20-1.40m
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • ventilator
  • verwarming
  • badkamer met: bad of douche
familiekamer comfort 1 ruimte (Wild West)
geschikt voor 3 tot 6 personen max. 3 volwassenen en 3 kinderen t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 25m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • verwarming
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 6 slaapplaatsen (1 stapelbed (2 x 1-persoonsbed); 2 x frans bed, ± 1.40m)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn
  • 2e badkamer met bad, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 201
  • totaal aantal verdiepingen: 10
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 4)
  • kluisje (op de kamer)
  • roomservice (tussen 11:00 en 15:00 uur)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • voorzieningen voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • souvenirwinkel
  • wasgelegenheid
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 2 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: gratis
  • verwarming: gratis
  • borg handdoekenservice: 10,00 € per stuk per verblijf
Kinderfaciliteiten
  • babybedje
  • kinderstoel (beperkt beschikbaar)
  • speeltuin
  • mini club, van 3 t/m 6 jaar, van dinsdag 11 juni 2024 t/m zondag 1 september 2024
  • kids club, van 7 t/m 11 jaar, van dinsdag 11 juni 2024 t/m zondag 1 september 2024
  • junior club
  • teenage club, van 11 t/m 14 jaar
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje op de kamer: circa 4,00 € per dag (ter plekke te betalen)
  • huisdieren, excl. voer: op aanvraag (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1), buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar, engelse pub
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • biljart (tegen betaling)
  • minigolf
  • tennisbaan ()
  • tafeltennis
  • beachvolleybal
  • jeu de boules/petanque
  • animatie, voor kinderen
Wellness
  • jacuzzi buiten
  • fitnessruimte
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • binnenzwembad(verwarmd)
  • buitenzwembad (aantal 1)(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen

Verzorging

Drankjes zijn inclusief zijn tijdens de maaltijden (water, lokaal bier, huiswijn, frisdrank en sap). 
Halfpension
All-inclusive
* ontbijt, lunch en diner in buffetvorm met showcooking
* ontbijt 8:00-10:00 uur
* lunch 13:30-15:30 uur
* diner 19:00-21:30 uur
* lokale (non-) alcoholische dranken tijdens de maaltijden en in de bar
* de bar is geopend tot 24.00 uur en in de periode 28.06 - 08.09 tot 01.00 uur
* tapas van de dag 12.00-15.00 uur
* chips en ijs 11.00-19.00 uur
* broodjes 17.00-19.00 uur
* all inclusive gaat in om 12.00 uur op de dag van aankomst en duurt tot 12.00 uur op de dag van vertrek
8
69 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
7,8
Accommodatie algemeen
8,4
Hygiëne
7,9
Kamer / appartement
8,1
Service / gastvrijheid
7,7
Faciliteiten
7,9
Locatie/ligging
7,7
Prijs/kwaliteit
8,2
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Andalusie Costa de Almeria

Ontdek Andalusië - Costa de Almería

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand
Afstand tot centrum: circa 800 meter
Afstand tot luchthaven circa 37,7 kilometer
Afstand tot treinstation circa 12,7 kilometer
Afstand tot bushalte circa 100 meter
Afstand tot pinautomaat circa 450 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 450 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 25 meter
Handig om te weten
  • Let op! Het hangt het hele seizoen af van het weer & de bezetting in het hotel of de glijbanen open zijn
Vlucht informatie

Je vliegt naar Almeria. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. In Vera en Mojacar is geen reisleiding aanwezig. Vanuit Vera en Mojacar kun je hierdoor geen excursies boeken.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt: Aguadulce - ongeveer 30-40 minuten, Roquetas de Mar - ongeveer 45-60 minuten, Mojacar - ongeveer 70 minuten, Vera - ongeveer 75 minuten, Almerimar - ongeveer 90-120 minuten.

TRANSFER - LET OP!

Het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs dient te gaan, dan wijken deze tijden sterk af en kunnen ze oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen. En de transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.

Het is mogelijk dat er bij kleine aankomsten voor Sunweb gebruik wordt gemaakt van een shuttleservice. Er wordt in dit geval geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na het eerste contact met de reisleiding na te streven, voordat de shuttlebus je naar de accommodatie brengt.

Niet in alle gevallen kun je voor de accommodatie worden afgezet. In geval dat je door een shuttleservice naar de accommodatie wordt gebracht kan de op -en uitstapplaats afwijken.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

VLUCHTSCHEMA

In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.

E-TICKETS

Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kunt u geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie   op deze site.

Informatie over Spanje

Hoofdstad:
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal:
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
Spanje heeft geen tijdsverschil met Nederland. Behalve op de
Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in Nederland. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta:
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Pinnen in Spanje en op de Canarische Eilanden is geen probleem. Vrijwel overal zijn betaalautomaten waar je kunt pinnen. Ook betalen met credit card is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker in de supermarkt kopen.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Let op!
Voor
Spanje geldt:
In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken:
Spanje staat bekend om tapas (kleine hapjes) en paella (rijst met schaaldieren). Daarnaast staat Spanje bekend om sangria: een fruitige wijn die wordt geserveerd in een karaf met verse vruchten

Het water in Spanje is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij het hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden:
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00-14.00 uur en van 16.30-20.00 uur. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaker langer geopend.

Feestdagen:
In Spanje worden de volgende feestdagen gevierd:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 12 oktober Spaanse Nationale Feestdag
  • 1 november Allerheiligen

 

Belangrijk

Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.