7,4

  • Binnen- en buitenzwembad
  • Fietsverhuur
  • Leuke watersporten

Het grootschalige vakantiepark Amfora Plava Laguna ligt direct aan het (kiezel)strand en op slechts 2 kilometer van Umag. Een gratis treintje brengt je zo naar deze authentieke stad. Daarnaast zijn er dagelijks de meest uiteenlopende dagelijkse activiteiten. Niet alleen heeft het complex een mini- en kidsclub voor de kleinsten, het beschikt ook over kinderbaden, diverse speelplaatsen en ping pong tafels. Ook voor volwassenen is er een animatieprogramma, maar ook livemuziek in de avond,  diverse watersporten en verschillende zwembaden.

Kamertypes

2-kamerappartement algemeen type B
geschikt voor 2 tot 5 personen
  • oppervlakte circa 41m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (4-pits)
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • toaster/broodrooster
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 1 x tweepersoons bedbank), eethoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
3-kamerappartement algemeen
geschikt voor 2 tot 7 personen
  • oppervlakte circa 61m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (4-pits)
  • magnetron
  • toaster/broodrooster
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • apart toilet
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
3-kamerappartement superieur
geschikt voor 2 tot 6 personen
  • oppervlakte circa 51m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • balkon of terras met buitenzitje
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (4-pits)
  • magnetron
  • koffiezetapparaat
  • toaster/broodrooster
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank), eethoek
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • apart toilet
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 162
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • totaal aantal gebouwen: 30
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • wi-fi op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag, verschoning 2 keer per week
  • bagagerie
  • bakkerij (in de directe omgeving)
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • discotheek (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • toeristenbelasting: bij de reissom inbegrepen
Kinderfaciliteiten
  • speeltuin
  • mini club, van 1 t/m 4 jaar, van maandag 10 juni 2024 t/m vrijdag 6 september 2024, 6 maal per week
  • kids club, van 4 t/m 8 jaar, van maandag 10 juni 2024 t/m vrijdag 6 september 2024, 6 maal per week
  • junior club, van 9 t/m 12 jaar, van maandag 10 juni 2024 t/m vrijdag 6 september 2024, 6 maal per week
  • teenage club, van 13 t/m 17 jaar, van maandag 17 juni 2024 t/m vrijdag 23 augustus 2024
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • huisdieren, excl. voer: circa 16,00 € per eenheid per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
  • plaats op parkeerterrein: circa 1,20 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, pizzeria, grillrestaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar
Sportfaciliteiten
  • basketbal
  • tennisbaan (aantal 17) (niet overdekt, overdag , 's avonds )
  • tafeltennis (gratis)
  • voetbalveld
  • beachvolleybal (tegen betaling)
  • fietsverhuur
  • animatie, van maandag 17 juni 2024 t/m vrijdag 23 augustus 2024, van juli t/m augustus, voor kinderen overdag, 's avonds, voor volwassenen overdag, 's avonds
Zwemfaciliteiten
  • binnenzwembad (geopend van 10:00 tot 18:00 uur)
  • kinderzwembad (aantal 2)(zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 2, geopend van 10:00 tot 18:00 uur)(zoet water)

Verzorging

Logies
Logies/ontbijt
Halfpension
7.4
4 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,4
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Familie
6,8
Accommodatie algemeen
6,8
Hygiëne
6,3
Kamer / appartement
7,5
Service / gastvrijheid
7,8
Faciliteiten
9,3
Locatie/ligging
7
Prijs/kwaliteit
8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Istrie

Ontdek Istrië

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 50 meter: maximaal 500 meter (ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 2 kilometer
Afstand tot luchthaven Pula circa 80 kilometer
Afstand tot bushalte circa 2,5 kilometer
Afstand tot pinautomaat (binnen de accommodatie)
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië

Bekijk ook eens