8,3

  • Relax op het strand
  • Fijne wellness
  • Prachtig uitzicht

Hotel Astarea ligt op een perfecte locatie, namelijk aan het strand en in het pitoreske plaatsje Mlini. Verder kun je na een stukje rijden ook de prachtige plaats Dubrovnik verkennen. Zowel aan het strand, als in de buurt van het centrum, wie wilt dat nou niet?

Dit kindvriendelijke hotel heeft comfortabele kamers met een mooi uitzicht. Met een ligging aan het strand, is dit de optimale plek om helemaal tot rust te komen. Op dit vakantieadres is genoeg te doen. ’s Avonds geniet je van een heerlijke maaltijd in het restaurant met een lokaal drankje. Voor de ontspanning kun je gebruik maken van het heerlijke binnen- of buitenzwembad van hotel Astarea. Ook de actievelingen kunnen hun slag slaan aan de tafeltennis of in de fitnesszaal. 

Kamertypes

2-persoonskamer beperkt zeezicht algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 13-15m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer dependance algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 13-15m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer superieur beperkt zeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 13-15m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
2-persoonskamer superieur zeezicht (ANNEX)
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 13-15m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon
  • telefoon
  • badkamer met: douche
3-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • verwarming (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 307
  • totaal aantal verdiepingen: 5
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kamers met tussendeur aanwezig (op aanvraag)
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • toeristenbelasting: bij de reissom inbegrepen
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • kluisje op de kamer: gratis
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant, pizzeria
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis (tegen betaling)
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
  • schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 20:00 uur, oppervlakte: 300 m²)(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
8.3
19 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,3
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
8,1
Accommodatie algemeen
8,6
Hygiëne
8,1
Kamer / appartement
8,6
Service / gastvrijheid
8,1
Faciliteiten
8,7
Locatie/ligging
8,3
Prijs/kwaliteit
7,8
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Dubrovnik Neretva

Ontdek Dubrovnik-Neretva

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 50 meter (kiezelstrand)
Afstand tot centrum: circa 10 kilometer, mlini circa 50 meter, dubrovnik circa 10 kilometer
Afstand tot luchthaven Airport Dubrovnik(DBV) circa 8 kilometer
Afstand tot bushalte circa 150 meter: naar dubrovnik, mlini, cavtat
Afstand tot pinautomaat circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 2000 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 8 kilometer
Rustig gelegen
Handig om te weten
- De dependance beschikt niet over een lift
- Het binnenzwembad is gesloten
Vlucht informatie

Je vliegt naar Kroatië (Dubrovnik). De vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

Transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Dubrovnik zijn als volgt:Cavtat - ongeveer 15 minutenDubrovnik - ongeveer 45 minutenMlini - ongeveer 30 minutenOrebic - ongeveer 3 uur
Ferry
Verblijf je op een van de eilanden, dan is de overtocht met de ferry voor je geregeld. Vanaf de luchthaven ga je met een transfer naar de haven en na de overtocht brengt een nieuwe transfer je naar jouw vakantieadres.Van Orebic naar Korcula is het ongeveer 10 minuten varen.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie op deze site .
Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.