6,1

  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Gezellige poolbar
  • Vriendelijk personeel

Wil je onbezorgd genieten van een vakantie op Rhodos? In Hotel Lymberia gaat dit helemaal lukken. Na een korte wandeling lig je al op het strand van Faliraki en het bruisende centrum ligt ook op loopafstand. Ideaal wanneer je de omgeving wil leren kennen! Bij het hotel zelf is het ook goed vertoeven aan het zwembad. En om het helemaal compleet te maken verblijf je hier op basis van all inclusive, en staat er dagelijks een buffet klaar met zowel internationale als Griekse gerechten. Laat de vakantie maar beginnen!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 15-20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer landzijde voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 15-20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur comfort
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief dependance
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn

Extra informatie kamertypes

Bij de 2-persoonkamer voordeeltarief is het mogelijk dat je een kamer onder de begane grond krijgt.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 155
  • klasse: eenvoudig
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
Optionele faciliteiten met bijkomende kosten
  • kluisje bij de receptie: circa 10,00 € per stuk per week (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • biljart
  • tennisbaan (niet overdekt, overdag gratis, 's avonds tegen betaling)
  • tafeltennis
  • animatie, 6 maal per week, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Verplichte bijkomende kosten
  • climate resilience tax: circa 3,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
* ontbijt 7.00 - 10.00 uur 
* snacks 10.30 - 12.00 uur
* lunch 12.30 - 14.30 uur
* snacks 15.30 - 17.30 uur
* diner 18.30 - 21.00 uur 
* frisdrank, wijn, ouzo en bier 10.30 - 23.00 uur
* ouzo, whisky, brandy, vodka, tequila, rum, gin 16.00 - 23.00 uur (lokale producten)
6.1
201 klantbeoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

6,1
100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
Meest geboekt door Met partner
5,8
Accommodatie algemeen
6,1
Hygiëne
5,6
Kamer / appartement
6,5
Service / gastvrijheid
5,9
Faciliteiten
6,7
Locatie/ligging
6,4
Prijs/kwaliteit
5,2
Kindvriendelijkheid

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen beoordelingen in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Rhodos

Ontdek Rhodos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 700 meter (zandstrand, ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 1000 meter
Afstand tot luchthaven circa 17 kilometer
Afstand tot bushalte circa 500 meter
Afstand tot pinautomaat circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 400 meter
Handig om te weten
  • Drankjes in de lobby bar zijn tegen betaling. Hier kun je ook premium drankjes en cocktails bestellen
  • Het complex bestaat uit vier gebouwen, twee hiervan liggen aan de overkant van de weg. De  kamers van Sunweb bevinden zich niet in het hoofdgebouw
  • Van 01-07 t/m 15.09 is de airconditioning van 19.00 and 07.00 uur inclusief
Vlucht informatie

Je vliegt naar Rhodos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Ialyssos, Trianda en Ixia - ongeveer 40 minutenRhodos-Stad - ongeveer 40 - 60 minutenAfandou - ongeveer 90 minutenKalithea - ongeveer 50 minutenFaliraki - ongeveer 75 minutenKiotari - ongeveer 150 minutenLindos - ongevver 120 minuten Kalathos - ongeveer 105 minuten Lahania - ongeveer 180 minuten Kolymbia - ongeveer 90 minutenPefki - ongeveer 135 minutenDe transfertijden zijn afhankelijk van het aantal stops en verkeersdrukte.
LET OP!
Er is geen reisleiding aanwezig (alleen telefonisch) in:Gennadi: Grand ResortLardos: Lindos Princess BeachLindos: Lindos Royal, Mitsis Lindos Memories, Hotel Lindos Blue, Hotel Lindos Mare, Hotel Lindos VillageLathania: Hotel Atrium Prestie Thalasso Spa Resort & VillasKiotari: Mitsis Rodos Village, Princess Adriana Resort & Spa, Hotel Lindos Imperial Resort &Spa, mLabranda Kiotari Bay,l Hotel Mayia Exlusive Resort & Spa, Hotel Rodos Princess
De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de reisinformatie  op deze site.
Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland

Bekijk ook eens

Selecteer kamertype

Reisgezelschap + aantal kamers

Met wie wil je naar de zon reizen? Vul de exacte geboortedata van de eventueel meereizende kinderen in, zo kunnen wij de correcte korting en beschikbaarheid tonen.
Selecteer luchthaven
Reisduur

Er is een fout opgetreden.

Helaas ging er iets mis. Refresh de pagina om te kijken of het mogelijk is om deze vakantie te boeken.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.