The Three Corners Royal Star Beach Resort

terug
zondag 26 november, 8 dagen, 2 personen, All inclusive

Dan kunnen wij de juiste prijs tonen!

 Verberg prijsinformatie
 Toon prijsinformatie

Ervaringen

Beoordelingen

Er zijn 42 beoordelingen voor The Three Corners Royal Star Beach Resort ontvangen. Deze beoordelingen zijn persoonlijke ervaringen van klanten die met Sunweb op vakantie zijn geweest.

Twee dagen na terugkomst worden klanten automatisch per e-mail uitgenodigd om hun ervaringen met ons te delen. Wij plaatsen alleen reacties die betrekking hebben op de accommodatie.

De gemiddelde waardering van deze accommodatie is:

8,3
Kamer
8,5
Maaltijden
7,9
Vakantie algemeen
8,6
Overige faciliteiten
7,8
Prijs/kwaliteit
8,3
Ligging
8,2
Personeel
8,7
Zwembad
8,4
  1. Door:
    anoniem
    Periode:
    augustus 2017
    Gezelschap:
    Gezin met oudere kinderen
    5,8
    Kamer
    5,0
    Kindvriendelijkheid
    6,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    4,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    5,0
    Vakantie algemeen
    6,0
    Zwembad
    4,0
    Is minder dan wordt aangegevenVeel kapot Niet heel schoonEten wordt elk jaar minder ben er al een aantal keren geweestDuur voor weinigJe wordt heel vaak aangesproken voor activiteiten te doen wel 20 keer op een dag
  2. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Anders
    9,7
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    9,0
    Overige faciliteiten
    10,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Heerlijk hotel,eten super en de medewerkers vriendelijk en zeer behulpzaam,eventuele problemen worden gelijk opgelostNormaal gaan we altijd met z`n drieën naar dit hotel maar vanwege omstandigheden ben ik alleen gegaan en wat voelde ik mij veilig
  3. Door:
    anoniem
    Periode:
    juli 2017
    Gezelschap:
    Stel
    7,3
    Kamer
    8,0
    Ligging
    8,0
    Maaltijden
    6,0
    Overige faciliteiten
    5,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Jammer dat het hotel voor 90% gevuld is met Egyptenaren. Wat zijn dat vieze en onbeschofte mensen. Personeel zeer vriendelijk. Eten mag wat meer variatie hebben. Er werden geen activiteiten georganiseerd.
  4. Door:
    Jack Smits
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    5,9
    Kamer
    6,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    4,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    5,0
    Prijs/kwaliteit
    6,0
    Vakantie algemeen
    6,0
    Opvallend zoveel hoge cijfers voor dit hotel.PLUSPUNTEN vriendelijk hardwerkend personeel, fijne bedden, fijn zwembad met voldoende ligbedden en parasols ook aan het strand.MINPUNTEN dagelijkse vervanging van handdoeken, douche mat, aanvulling toiletpapier er was iedere dag wel iets mis mee. afvoer vd douche werkte niet goed, na het douchen stond je in 5cm hoog water.Schoonmaak van de kamer was echt beneden maat, er werd alleen oppervlakkig gepoetst. Eten is iets wat je met plezier moet gaan doen, helaas heb ik niet een dag meegemaakt dat ik kon zeggen "ik heb lekker gegeten", het zag er allemaal even lekker uit maar de smaak was niet wat ik verwachtte.Vakantie is iets waar je naartoe leeft en zeker de eerste dagen moet je wat acclimatiseren, vanaf dag 1 word je aangesproken of je interesse hebt in excursies, massages, gezichtsbehandeling, kapper e.d. uiteraard heb ik deze een aantal geboekt, er is een rode, niet storen, vlag beschikbaar die kun je ophangen maar deze wordt genegeerd.Helaas heb ik het suikerfeest meegemaakt, 5 dgn lang. het zwembad was s'morgens spic en span s'middags gewoon troebel, het strand was een grote puinhoop, in zee dreef afval tot peuken en luiers aan toe. het personeel heeft echt zijn best gedaan om alles op te ruimen.
  5. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    9,4
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    10,0
    Geweldig hotel! Schoon en netjes en het personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk!
  6. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    8,9
    Kamer
    9,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    8,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    8 dagen geweest personeel wil je graag in de watten leggen zijn zeer goed verzorgd en niets is teveel voor ze. Kamers worden iedere dag perfect schoon gemaakt. Hadden mooie kamer met prachtig zicht op zee Dat wij er waren was het niet erg druk waardoor er voldoende ruimte was aan het strand en zwembad maar evengoed werd er goed in de gaten gehouden dat je niet onnodig bedjes bezet houd perfect. Elyne die in het hotel het aanspreek punt is en nederlands spreekt kun je alles vragen en zei regelt het ook meteen echt perfect. Wij hebben 8 heerlijke dag gehad en gaan zeker hier terug of naar andere three corner.
  7. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    10,0
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    10,0
    Overige faciliteiten
    10,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    10,0
    gezellig en schoon hotel met goed eten en eline is een super gastvrouw.
  8. Door:
    Arie en Dieneke
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    8,0
    Kamer
    9,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    8,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Weer 3 weken (junu 2017) doorgebracht in dit hotel en tenvolle genoten. De warmte die uitstraalt van het management en de medewerkers deed de toch al hoge buitentemperatuur (tussen de 30 - en 40 graden) in onze harten tot ongekende hoogte stijgen. Zonder iemand tekort te doen mogen de namem van gastvrouw Elyne en gastheer Hussein zeker niet onvermeld blijven.Kortom ; de koffers voor een volgend bezoek staan alweer gepakt !
  9. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Anders
    5,6
    Kamer
    2,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    2,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    8,0
    Prijs/kwaliteit
    5,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    Zwembad
    7,0
    Ik weet niet waar al deze hoge beoordelingen van het eten vandaan komen? hebben ze wel in het hotel gegeten? Het eten vond ik ronduit slecht. Kip, kofta en rundvlees erg taai, de patat niet te vreten zat de oliesmaak in, lijkt mij beter dat ze een andere kok nemen of hem kookles aanbieden.Kamers werden niet elke dag schoongemaakt ben 4 dagen bezig geweest om 1 zwarte haar in de douche te laten verwijderen. beddengoed mijn twijfels over zaten vreemde plekjes op. Ik heb genoten van mijn vakantie maar het als ze bovenstaande regelen zou het nog beter zijn
  10. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    9,2
    Kamer
    10,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    9,0
    Overige faciliteiten
    9,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    9,0
    Vakantie algemeen
    9,0
    Zwembad
    9,0
    Een week all-in in een rustig kleinschalig stadshotel is wat we een tijd geleden geboekt hebben. Dit is exact wat we ook gekregen hebben. Uitermate rustig gelegen, geen animatie boys die je om de 10 minuten uit uw routine proberen te sleuren om te gaan beach-volleyballen of aqua gymmen. Zalig om daarvan gespaard te blijven. Hotel zou daarvan een een verkoopsargument moeten maken. “Het” hotel in Hurghada om tot rust te komen. Wie een 4 sterren boekt hoort ook 4-sterren kwaliteit te krijgen, het hotel voldoet dan ook perfect aan die voorwaarden. Als je een Audi A4 koopt moet je ook niet verwachten dat je de luxe en afwerking vaan van A6 krijgt. De kamers zijn prima, ruim groot genoeg, voldoende faciliteiten (kluis, douche, airco, frigo, haardroger,….) elke dag netjes gekuist. Personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een mogelijks breekpunt voor veel Vlaamse en Nederlandse toeristen is “het buffet”. In all-in hotels heb je over het algemeen ellenlange buffetten met 1001 gerechten en schoteltjes die allemaal hetzelfde smaken. Daarnaast heb je hier en daar een hotel dat ervoor kiest om zijn keuze wat te beperken, maar bij de gerechten die ze serveren vooral te letten op de smaak. Hotel Royal star heeft gekozen voor het laatste en is daar volgens mij volledig in geslaagd. Er is altijd en overal waar ergens een opmerking te maken of zijn er zaken die beter kunnen. Maar die punten zijn niet van die aard dat er een negatieve score uit voortvloeit. Elyne, de Vlaamse “guest-relations” nam voor alles en nog wat steeds ruim de tijd om uitleg en assistentie te verlenen waar nodig. In plaats van de weg te tonen naar een zuster-hotel, liep ze gewoon even mee tot daar. Luc en Veerle Zeer tevreden klanten
  11. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    9,9
    Kamer
    10,0
    Ligging
    9,0
    Maaltijden
    10,0
    Overige faciliteiten
    10,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    10,0
    Zwembad
    10,0
    heerlijk weekje genoten van dit waanzinnig mooi en fijn hotel waar Elyne en de medewerkers je een Royal gevoel geven. De kamers zijn groot en schoon. in het hotel zijn wat kleine winkeltjes waar je de nodige dingen kan halen. Het eten is goed verzorgd en erg lekker. het hotel heeft een animatieteam die leuke activiteiten hebben voor jong en oud. taxi is goedkoop (wel prijsafspraak vooraf maken!!) en brengt je in 10 min naar de Marina. Jessica (gastvrouw van Sunweb) kan je van goede tips voorzien. Mocht je willen duiken vraag dan even hoe je bij de funnydivers komt, 5 min lopen vanaf hotel. zij zorgen voor onvergetelijke ervaring. Ga geen zaken doen bij more diving, in onze vakantie zijn bij 2 mensen problemen ontstaan door de ondeskundigheid van deze duikschool. ik wil terug naar dit super fijne hotel
  12. Door:
    anoniem
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    2,1
    Kamer
    1,0
    Ligging
    1,0
    Maaltijden
    1,0
    Overige faciliteiten
    1,0
    Personeel
    1,0
    Prijs/kwaliteit
    4,0
    Vakantie algemeen
    7,0
    Zwembad
    1,0
    Wij hebben zoals zovelen een vakantie geboekt naar Egypte naar de Three corners royal star beach resort (verdiend zelfs geen hoofdletters ) hadden natuurlijk het beste van ons reis verwacht omwille van de heel goeie commentaren , echter nu weten we dat de goede commentaren onder druk worden gegeven door het hotelpersoneel om dan eventueel langer te kunnen genieten van je all- inn bij laat vertrek .op 13 juni zijn we aangekomen , eerste ervaring met de kamer ( `t was donker) was tamelijk doch als je later de douche zag was die gruwelijk ( schimmel zowel aan de binnenkant en de buitenkant ) de muren rond het toilet waren ook niet om aan te zien , der hingen nog snotresten aan van de vorige huurder . Over het restaurant kunnen we wel een boek schrijven ,wat we daar allemaal gezien hebben was ook niet te positief , bij eventuele discussie kan ik wel alle foto`s tonen als bewijs .Maar de manager Mahmoud beloofde ons allereerst om een massage te doen , en bij ons volgende verblijf een suite aan een vriendenprijs en als troost kregen we elk een tas met de reclame van het hotel waar we nog elke dag zouden aan herinnerd worden . denk dat hij hem toch wel schuldig voelde .Dus voor ons GEEN volgende three corners roal beach resort
  13. Door:
    Arie
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    10,0
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    10,0
    Overige faciliteiten
    10,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    10,0
    Zwembad
    10,0
    Reeds meerdere keren hier geweest. Lekker eten en vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers. Kortom super hotel
  14. Door:
    Arie en Dieneke
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Stel
    7,8
    Kamer
    9,0
    Ligging
    7,0
    Maaltijden
    8,0
    Overige faciliteiten
    7,0
    Personeel
    9,0
    Prijs/kwaliteit
    7,0
    Vakantie algemeen
    8,0
    Zwembad
    7,0
    Weer 3 weken doorgebracht in royal star en weer waren we onder de indruk van gastvrijheid en behulpzaamheid die management en medewerkers vertonen. Zonder iemand van schoonmaak, restaurant en bediening tekort te doen mogen Elyne , Hussein (gastvrouw en gastheer), Abdo en Ali (restaurant) zeker genoemd worden.We komen hier zeker (wellicht al op korte termijn) terug
  15. Door:
    Chantal
    Periode:
    juni 2017
    Gezelschap:
    Vrienden
    10,0
    Kamer
    10,0
    Ligging
    10,0
    Maaltijden
    10,0
    Overige faciliteiten
    10,0
    Personeel
    10,0
    Prijs/kwaliteit
    10,0
    Vakantie algemeen
    10,0
    Zwembad
    10,0
    Zonder te overdrijven, echt een fantastisch verblijf gehad. Vanaf onze aankomst in het hotel werden we zeer vriendelijk ontvangen, samen met een lekker fris drankje. De kamer zijn van goede kwaliteit, netjes, mooi en voorzien van het nodige comfort: tv, frigo en waterkoker inclusief koffie en thee. De badkamer is ruim, schoon, prima douche en alle nodige faciliteiten zijn aanwezig. Ook de handdoeken werden elke dag vervangen. Op het personeel valt zeker niets aan te merken, allemaal even vriendelijk en servicegericht.Gastvrijheid, kwaliteit, hulpvaardig en vriendelijke service staat bij iedereen wat ook hun taak is voorop. (met of zonder fooi) Heerlijk eten in het buffetrestaurant en voldoende keuze . We hebben ook genoten in het Restaurant Chez Pascal, waar je tegen een kleine prijs heerlijk à la carte kunt eten en de bediening is er ook topHet is een heel mooi hotel met zwembad en direct aan het strand, nog geen 5 meter en je ligt heerlijk te drijven in de zee. Alles is binnen handbereik, zon, zee, strand en zwembad.En om het helemaal af te maken hebben we daar ook nog dolfijnen mogen bewonderen.Nog een pluspunt is dat er iemand aanwezig is die je eigen taal spreekt en haar voor honderd procent inzet voor de gasten. Ik heb nog nooit geweten dat er een PR tijd vrijmaakt om een gast te begeleiden naar de apotheek , Hier is het dus wel gebeurt en dan spreek ik over PR Mevr. Elyne … bij deze Elyne nogmaals bedankt voor alles. Ook wil ik Mr. Mahmoud bedanken voor de goede ontvangst en daar bleef het niet bij. Hij was niet weggestoken achter zijn bureel. Met regelmaat kwam hij een babbeltje slaan met zijn gasten en als er een probleem was kon je hem er ook over aanspreken en er werd meteen werk van gemaakt. S'avonds hebben we kunnen genieten van een cocktail en uitzicht op zee.Dit hotel is een echte aanrader, een heerlijke plek om tot rust te komen.


Uw reisgezelschap

Vul hier het reisgezelschap in waarmee u op reis zult gaan. Als er kinderen meereizen hebben we daarvan de geboortedatum nodig. Reist u met een grotere groep in meerdere kamers, kies dan in de prijstabel meerdere keren een kamertype. Al uw kamers komen dan samen in één boeking en de hele groep wordt op dezelfde vlucht ingedeeld.

Volwassenen (vanaf 17 jaar)
Kinderen (2 t/m 16 jaar)
Baby's (tot 2 jaar)